středa 25. června 2014

Jahůdkování - dort motýl



Pořád jsem přemýšlela co upéct k letní svačince. Nakonec
jsem vybrala moje oblíbené těsto v trošku jiném kabátě.
Loni jsem recept uváděla u dortíku, který se jmenoval
Červená Karkulka. Letos jsou moderní motýlci,
tak u nich zůstaneme i při výrobě dezertu.
Je to velmi jednoduché. Kulatý korpus prokrojíme a namažeme krémem
jako u klasického dortu. Korpus uprostřed rozkrojíme
 a otočíme jednotlivé půlky kulatou částí k sobě.
Potom už jen zdobíme podle obrázku.
Jako tykadla jsem použila pažitku.
Nakonec jsem jahůdky postříkala želatinou ve spreji,
vypadají pak krásně a svěže i pokud hned nepodáváme.
Želatinu jsem koupila zde: eshop-lilie







A aby toho nebylo málo, tak jsem ještě zavařovala jahůdkovou marmeládu.
Po třešních musela přijít trochu změna :-)





Marmeládu jsem dělala podle stejného receptu jako v loni.
Čas jahod...




Mějte se krásně!







10 komentářů:

  1. Hanko dortik sa ti podaril. Super nápad ho pripraviť ako motýlika a krásne nazdobiť jahodkami, dik za inšpiráciu odkladam. Ahoj a maj krásne dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, děkuji za pochvalu. Budu ráda, když se ti dortík
      bude hodit. Pa A.

      Vymazat
  2. Mňam, mňam .... skvělé kuchtění

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Věrko. Opravdu to bylo mňam, mňam. Ještě teď se všichni olizujeme. Škoda, že sezóna jahod je tak krátká. Měj se krásně A.

      Vymazat
  3. Motýlkový dortík, dobrý nápad. Dík.M.

    OdpovědětVymazat
  4. Až se zima zeptá, cos dělala v létě.... ta bude koukat na tu spoustu marmelád:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, jak budeme rádi, že máme v zimě kam šáhnout. Není nad domácí dobroty :-) Měj se krásně A.

      Vymazat
  5. Krásný den Anny! Super dortík, ale co mě zase naproto dostalo, jsou ty nádherné marmeládky! Měj se moc hezky! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu moc děkuji, to jsi mi udělala velkou radost.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna