sobota 20. prosince 2014

Háčkované vločky


Letos jsem se rozhodla, že si uháčkuji bílé vločky.
Líbí se mi tak moc, že s nimi zdobím kde co :-)
Adventní věnec, větvičky a určitě budou i na vánočním
stromečku.




Pokud si chcete uháčkovat také tyto vločky,
tak zde je schéma:









11 komentářů:

  1. Aničko, díky. Určitě někdy využiju, protože tahle vločka vypadá jak opravdová.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Aničko, návod na vločku jsem si uložila. Ještě jsem žádnou neháčkovala, tak budu mít návod na příští vánoce. Vločky se mi také moc líbí a jak píše verpa, je jako opravdová. Uděllala jsi si s nimi krásné dekorace.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Andulinko, dlouho jsem u tebe nebyla. Máš tu spoustu nových krásných věciček. Vločka je kouzelná a opravdu jako skutečná. Aničko, přeji ti krásné vánoce. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné vločky Aničko! Parádní zdobení!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ani, Tvoje vločky krásně nahradí sníh, který letos chybí. Jsou kouzelné! Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Ančinko, sněhovou vločku máš moc pěknou. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerajú veľmi pekne ... na zelenom chvojí krásne vyniknú. Ja dom si tento rok uháčkovala hviezdičky a tie som vlepila medzi orechové škrupiny ...

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé Aničko ta je kouzelná...snad ještě stihnu ji také vyzkoušet ...měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Aničko, krásně se povedly a krásně vše ozdobí, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Do you have a key for your chart? Thank you.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna