středa 14. srpna 2013

Domečková deka podle Tildy

Milé dámy, dnešní příspěvek jsem šila podle mé oblíbené knihy "Sew Pretty Homestyle".
Strašně ráda šiju podle Tildy, líbí se mi její styl.
Na této domečkové dece jsem pracovala několik týdnů (přeci jen musím chodit také do práce,
ale tentokrát mě hrozně zdržovala :-), protože jsem se nemohla dočkat až bude deka hotová.
Ač se to zprvu nezdálo, bylo tam hodně vyšívání a ručního šití.
A tady je dnes trošku více obrázků, tak snad se nebudete nudit.















 

...takhle domečkování začínalo


a ještě cedulka na zadní straně ať je dílo kompletní

 


Uf, to byla fuška, ale stálo to za námahu.

A ještě šablona na domečky:






33 komentářů:

  1. Aničko...ta je krásná!
    Jsi veliká šikula...to já bych nesvedla ani za nic.
    Měj se fajn, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Já myslím, že by jsi ji také zvládla. Není to vůbec těžké, spíš náročné na čas. Hezký den.

      Vymazat
  2. Aničko, páni, ta je prostě úžasná! nemám slov! Nádhera! Moc se ti povedla a ta cedulička...nádherná třešnička na dortu!
    Krásný den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, ty víš jak udělat člověku radost. Moc děkuji. Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  3. Aničko je prostě nááádherná.Radka

    OdpovědětVymazat
  4. ta deka je pěkná moc se ti povedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ségra dík. Byla to fuška, ještě budou polštářky.

      Vymazat
  5. Deka je fakt úžasná, moc se Ti povedla:-) Díky za nakouknutí na můj blog;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova i za návštěvu. Budu ráda, když tu najdeš trošku inspirace. Hezký den.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji Nellie. Jsem ráda, že jsi nakoukla.

      Vymazat
  7. Nádherna!!!možno aj mne sa raz podarí,zatial som vyskušala len vankuš!obdivujem trpezlivosť...andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na polštářcích se také pracuje... Děkuji za pochvalu a za nakouknutí. Hezký den.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Jsem ráda, že jsi se zastavila.

      Vymazat
  9. To je krásná deka, moc se povedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evčo, moc děkuji za milá slova a vítám tě. Budu ráda, když u mě najdeš aspoň trošku inspirace. Hezký den

      Vymazat
  10. Nádhera, Aničko. Tilda se mi taky moc líbí. Jenže já nejsem tak zdatná šička, abych si něco ušila. Ale tyhle domečky, ty jsou fakt parádní. Že by to bylo tím, že jsem z Domku? ;o) Tak ať se další dílka taky tak povedou.
    Prímový den, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji za milou pochvalu a přeji ti krásný víkend.

      Vymazat
  11. neskutečná nádhera Aní, je to pastva pro očko, tak precizně vytvořené veledílko, úžasné, smekám!!!!
    krásný víkend papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, to je od tebe moc milé, udělala jsi mi velkou radost. Také přeji krásný víkend.

      Vymazat
  12. Ta deka je kouzelná! Moc se povedla :) Jola

    OdpovědětVymazat
  13. Jolanko moc děkuji za pochvalu i za návštěvu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Deka je moc hezká i polštářky budu se na ni muset jet podíva na živo .-)

    OdpovědětVymazat
  15. To přijeď, jsem ráda, že je konečně hotová. Byla to pěkná piplačka.

    OdpovědětVymazat
  16. Aničko (už ani nepamatuji, kdy jsem naposledy oslovovala někoho svým jménem :-)), ta deka je nádherná. Na Tvém blogu jsem dnes poprvé a i když jsem si ještě neprohlédla zdaleka všechno, už teď mohu říct, že Tě určitě znovu (virtuálně) navštívím. Moc se mi u Tebe líbí :-) A deka, ta mě tedy dostala :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Aničko, moc tě tady vítám. Mám velkou radost, že se ti moje tvořeníčko líbí. Budu se těšit na další tvojí návštěvu. Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj,dnes som ťa náhodou objavila :D tá deka fantastická hrozne sa mi páčila, hned, ako som ju uvidela asi pred 4-mi rokmi v návodoch na Tildy... urobila som si zatiaľ iba malý obrázok z látky na stenu s koláčikmi, ale tá tvoja deka ma nakopla !!! tak idem zhánať látočky.Máš nádherný blog ,krásnu prácu ,veľa úspechov v tvorení !! Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eriko, moc děkuji za pochvalu a mám radost pokud jsem tě takto inspirovala k vlastní tvorbě. Držím palce ať máš výdrž až do konce. Je to spoustu práce, ale výsledek určitě stojí za to. Měj se hezky A.

      Vymazat
  19. Anička, obdivujem tvoju trpezlivosť pri patchworku. Pred pár rokmi som sa o túto techniku pokúšala aj ja, no ostalo iba pri pokusoch.Moja sestra mi totiž povedala, že k tomu , aby sa mi to podarilo, potrebujem stroj s tzv. skrytým šití. Taký nemám, tak som to vzdala.Teraz mi neostáva nič iné, iba po patchworkovej deke snívať a konečne dokončiť, po asi pol roku kabát-paleto. Maria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu Maruško. Já také nemám stroj se skrytým šitím. Tyto aplikace jsou přišité ručně skrytým stehem :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna