sobota 27. září 2014

Narozeninové dárečky



Poslední dobou tvořím samé dárečky pro kamarádky.
Tentokrát jsem šila a háčkovala tuto soupravičku ke krásným
kulatým narozeninám kamarádce Mátě.
(Letos je těch kulatin kolem mě nějak hodně :-)))
Dárečky jsou předány a tak vám je mohu ukázat.

Vytvořila jsem háčkovanou chňapku, podložky pod hrnečky,
kulatý polštářek - ten má vyšívanou růžičku na vyšívacím stroji
a střed  obháčkovaný tenkou přízí Kordonet,
obal na sešit na recepty.

   
Výšivku na recepty do vyšívacího stroje mám od Lenky


 



Mějte krásný zbytek víkendu!

14 komentářů:

  1. Dáváš krásné dárky Aničko!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Vše je krásné jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani, nádherné dárečky jsi připravila! Kouzelné :) Kamarádka je určitě nadšená :)
    Měj krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. To sú nádherné darčeky - a zo srdca, isto mali úspech !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji za pochvalu. Moc zdravím A.

      Vymazat
  5. Aničko, ty jsi šikulka. Dárečky určitě moc potěší, vždyť jsou dělané s láskou a to se pozná. Přeji ti hezkou sluníčkovou neděli.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo moc děkuji, snažila jsem se trefit do vkusu obdarované a vypadá to,
      že se mi to podařilo. Měj se krásně A.

      Vymazat
  6. Aničko, to jsou krásné dárky, určitě byla radost převeliká, jsi šikulka, mě se moc líbí polštářek s vyšívanou kytičkou, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mací moc děkuji za milou pochvalu. Uvažuji,že si podobný polštářek udělám i pro sebe :-)) Měj se krásně A.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna