pondělí 8. října 2012

Polštářek - háčkovaný patchwork

Konečně jsem dokončila tento polštářek.
Háčkovanou část mám hotovou už asi měsíc.
Je to vlastně háčkovaný patchwork.
 Inspirovala mě jedna tvořilka tady na blogu.
 Bezva nápad je to hlavně proto, že tímto způsobem
můžeme zpracovat i malé zbytečky přízí.
Jsou to jen dvě řady dlouhých sloupků háčkovaných
do čtverečku. Nakonec všechny dílky sešijeme k sobě.









Háčkovala jsem podle tohoto schématu, ale jen první dvě řady:


10 komentářů:

  1. ten je kráááásnýýýýýý...

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý den mohu se zeptat z jaké příze háčkujete ty polštářky? děkuji Pavlína

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle polštářek jsem háčkovala z příze Scarlet (100% bavlna,
    100 g = 290 m) od firmy VSV. Ale hodně používám ještě přízi Camilla.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna