pátek 19. září 2014

Domácí jablečná přesnídávka


Přesto, že mám děti už velké, tak stále milují jablečné přesnídávky.
Na přání mladšího syna jsem jich pár udělala. 
Vařila jsem jen z třetinové dávky a měla jsem 10 skleniček 
o obsahu cca 150 ml.
Kdo budete mít chuť, tak vyzkoušejte recept.




Suroviny:
5 kg jablek, (1 kg možno nahradit jiným ovocem např. hruškami nebo broskvemi),
3 l vody, 3 vanilkové pudinky v prášku, 500 g krystalového cukru

Postup:
Oloupané a dobře omyté ovoce nakrájíme na tenké plátky, podlijeme
vodou a vaříme, dokud nezměkne. Poté přidáme cukr, v trošce vody
 rozmíchaný pudink a za stálého míchání vaříme, dokud nezhoustne.
Ovoce s pudinkem rozmixujeme, nalijeme do sklenic, dobře uzavřeme
a sterilujeme 20 minut při teplotě 85°C.


...tady jedno dárkové balení



... a ještě trošku malého tvoření pro kamarádku, která měla před pár dny svátek.
Pytlíček s vyšitým psím miláčkem a je naplněný dobrůtkami.





Mějte se krásně !

17 komentářů:

  1. Aničko, přesnídávka vypadá skvěle, krásně si skleničky naparádila.
    Pytlík udělala jistě taky velkou radost.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji, mě to zdobení baví víc než samotné zavařování.

      Vymazat
  2. Aničko, mám úplně přesně stejný recept. Také ji čas od času dělávám.
    Hezký víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, a krásné etiketky:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Que bonito amiga,parabéns.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko děkuju za recept -- vypadá to moc lákavě...a ty etiketky no tak ty jsou krásné :o) skleničku jsi krásně nazdobila a pytlík určitě udělal velkou radost.Měj moc krásný víkend ...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, moc děkuji za milá slova a přeji krásný zbytek víkendu.

      Vymazat
  6. Ani, moc děkuji za recept. vypadá to opravdu chutně :) A krásně jsi připravila pro kamarádku dáreček, určitě měla radost! Krásné dny a pěkný víkend! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jolanko, moc děkuji. Kamarádce se dáreček moc líbil.
      Měj se hezky

      Vymazat
  7. Ani, určitě vyzkoušíme. A ty etikety .. to je moc hezké! Krásný víkend, Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Tínko, moc děkuji. Určitě receptík vyzkoušej.
      Krásný zbytek neděle.

      Vymazat
  8. I já, když už jsem "velká", přesnídávky miluju, ráda zkusím. Děkuji Štěpka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu moc ráda, když recept vyzkoušíš. Děkuji za návštěvu. A.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna