neděle 2. července 2017

Cukeťákové muffiny (cukeťák)


Klasický cukeťák asi většina z nás zná, já tentokrát těsto dala 
do muffinkových košíčků. Chtěla jsem občerstvení na párty
a připadalo mi to do společnosti praktičtější.
Nemusíte nic krájet, stačí jen párkrát kousnou :-)



Peču podle tohoto receptu:
1 středně velká cuketa nastrouhaná nahrubo
1 hrnek nastrouhaného tvrdého sýra
1 hrnek nakrájeného měkkého salámu/uzeniny
5 stroužků česneku
majoránka, pepř, hrst petrželky nebo pažitky
3 vejce, 1/2 půl hrnku oleje,
1 hrnek polohrubé mouky,
1 prášek do pečiva
Ze všech surovin zpracujeme těsto a nalijeme do formy
vyložené pečícím papírem.
V mém případě do papírových košíčků na muffiny.
Muffinky pečeme asi 20 minut dokud nezezlátnou na 180°C.
Ve velké formě, pečeme asi 30 minut.



Těsto mi stačilo na 28 kousků


Dobrou chuť.

11 komentářů:

  1. Aničko to je parádní nápad..Cukeťáky máme moc rádi,ale to smažení mne moc neba 😊..A mufin je praktický i do práce. Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Anny, to je opravdu výborný nápad! Ráda ho od tebe oprásknu!
    Měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Wyglądają świetnie i na pewno tak samo smakują. Narobiłaś mi ochoty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aničko, super nápad .... děkuji za inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Cuketove muffiny? To by me nenapadlo. Kazdopadne cuketu miluji, takze urcite vyzkousim. Diky. Jinak ja doporucim moje oblibene cuketove jidlo - cuketky. Recept je zde http://blog.decodoma.cz/cuketky/ a lepsi jidlo z cuket jsem nejedla, tak snad bude taky chutnat.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, vypadá to báječně. Chystám se vyzkoušet. Prosím, na kolik stupňů muffiny pečete? Alena :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já peču v horkovzdušné troubě na 180°C.

      Vymazat
  7. Už jste někde četli o tom jaké má kotvičník účinky? Já jsem se s tím setkala teď v kavárně když přišla kamarádka markétka po nějaké době strašně nadšená ze života. Já jsem takovým věcem dříve nevěřil, ale ona se skutečně vyhrabala i ze psychických problémů.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna