pátek 13. prosince 2013

Háčkovaný stromeček

Dnes mám pro Vás inspiraci na mini vánoční dáreček.


 Budete potřebovat přízi, háček odpovídající velikosti
(já použila Camilu a háček č. 3),
kousek látky, duté vlákno na výplň,
 koření  (badyán, hřebíček...).
Na dozdobení stuhu, dřevěný knoflík apod.

 
Nejprve uháčkujete 2x stromeček dle tohoto rozkresu,
který mám z časopisu Crochet today z roku 2010.
Jen tam z jednoduchého stromku dělali gerlandu.


Jeden uháčkovaný díl použijeme jako šablonu a vystříhneme
 si podle něj z látky 2x stromeček. Jen bude o pár milimetrů menší.
Oba díly sešijeme, necháme si otvor na otočení
a vyplnění. Vyplníme dutým vláknem a kořením
dle libosti, zašijeme otvor.
Nyní zháčkujeme k sobě dva háčkované díly stromku,
 zároveň uháčkujeme poutko na zavěšení v horní části.
Před dokončením nezapomeneme vložit ušitou výplň.
Nakonec ozdobíme dle svého vkusu.

16 komentářů:

  1. Ani,
    to je moc hezký stromeček!!
    Děkujeme za návod!!
    Přeji krásný adventní čas!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško jsem moc ráda, že se ti líbí. Ráda jsem se podělila o návod.
      Také ti přeji krásný předvánoční čas A.

      Vymazat
  2. Jé, Aničko, ty jsou super. :-) Už jsem je obdivovala u Marcelky. Prosím, jak začínáš? Kroužek a podle nákresu řady a kmen přiháčkuješ nakonec? Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dáší, začíná se přesně jak říkáš. Nejdříve volné oko, háčkujeme až ke špičce a nakonec přiháčkujeme kmen. Hezký večer A.

      Vymazat
  3. Aničko,máš je moc krásné! Já mám ten popis uložený, jen na ně nějak nedošlo...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji, mám radost, že se ti líbí. Pa A.

      Vymazat
  4. Stromeček je náádherný, škoda, že nestíhám háčkovat..asi bych to ani nezvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Amélko, určitě by jsi to také zvládla. Není to zas tak složité.
      Hezký večer A.

      Vymazat
  5. Ďakujem za milú návštevu, máš tu toľko peknôtok, až oči prechádzajú:)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adri, moc děkuji za pochvalu. Mám radost, že se ti u mě líbí.
      Měj se hezky A.

      Vymazat
  6. Jsou to nádherné stromečky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ájí moc děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  8. Aničko, máš je parádní, také jsem je dělala, ale nedělala jsem kmínek a nešila jsem výplň, rovnou jsem vyplnila vláknem. Návody si většinou připínám na pinterest a dávám odkaz buď tam nebo na blog, kde jsem návod našla, nejsem si vždy jistá, jestli daný návod mohu kopírovat či nikoliv. hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za návštěvu a za pochvalu. Tento nákres je ze staršího časopisu a nedávno jsem zjistila, že dnes je již i volně stažitelný, takže s tím by problém být neměl. Měj se hezky A.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna