pondělí 22. prosince 2014

Polštář ve tvaru hvězdy

Letos jsem si trošku lámala hlavu s dárečky pro kamarádky. 
Trochu mě zaskočil nečekaný předvánoční pobyt v nemocnici s následnou operací.
Naštěstí všechno dobře dopadlo a já už jsem pěkně doma s rodinkou. Jen toho času
 na tvorbu moc nezbývá a energie zatím také chybí :-)
 Nakonec jsem jim vyrobila tyto polštářky.
 Přední strana je háčkovaná a zadní díl je šitý. Uvnitř je polštářek 
naplněný dutým vláknem. Použila jsem přízi Camilla a háček č. 3,5 mm.










Všitý zip na zadní straně polštářku, aby se povláček dal sundat při praní.




Pokud si chcete vytvořit také takovou hvězdičku, tak tady je schéma.
Počet řad přizbůsobte požadované velikosti.
Já uháčkovala 14 řad, jedno klubíčko mi vyšlo cca na 12 řad.


Všechno jsem stihla, teď už jsou dárečky u kamarádek doma :-)

Všem přeji krásné Vánoce.

16 komentářů:

  1. Tedy Aničko, ty jsou! Kamarádky musely být nadšené!
    Přeji hlavně hodně zdraví a klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. aké milé krásne vankúšiky....určite potešia...jana

    OdpovědětVymazat
  3. Aničko...super dárečky.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ani, polštářky jsou kouzelné!!! A Ty už teď jen a jen odpočívej!! Přeji krásné a zdravé Vánoce a do nového roku moře zdraví! :) Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, polštářky jsou krásné, určitě s nimi uděláš velkou radost.
    Přeji ti krásné vánoční svátky .
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Polštářky jsou super. Díky, že ses s námi podělila i o návod, jak na ně :-) Kásné svátky Anička

    OdpovědětVymazat
  7. Aničko, krásné dárky jsi vytvořila, přeji krásné, spokojené a hlavně zdravé svátky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. sú krásne , tiež by ma potešili ,požehnané Vianoce Anna !

    OdpovědětVymazat
  9. Aničko, moc pěkné dárečky. Přeju hodně zdraví, klidné svátky a do nového roku vše nej. M.

    OdpovědětVymazat
  10. PŘEJI KOUZELNÉ VÁNOCE A PŘÍJEMNÉ SVÁTEČNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Any, ty jsou nádherné !!!!!
    ..... i tobě krásný a pohodový zbytek Vánoc ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Anicka ,tie su fantastickeeeeeeeeeeeeeeeeeee... maj sa krasne prajem Ti prijemne sviatocne dni ...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  13. Aničko nádherné dárečky jsi vytvořila ♥ měj moc krásný-štastný a veselý Nový rok...Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Anicko, mas tady moc krasne tvorenicko. Dekuju za navstevu a take ti preji vsechno nejlepsi do Noveho roku! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, super pretty!! ♥ Thanks for the pattern :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna