úterý 12. listopadu 2013

Perníček - panáček


Milé dámy, nejdříve vám chci strašně moc poděkovat za krásné a milé komentáře
k předchozímu příspěvku. Velmi si toho vážím, udělaly jste mi velkou radost.
Jste moje zlatíčka. 
V poslední době jsem se dala do šití voňavoučkých 
"perníčků" podle Tildy. Když jsem perníčky plnila dutým vláknem, přidala jsem
i pár kousků hřebíčku a drcený badyán ( může být i skořice). 
Voní to, jako kdyby byly upečené... nádhera. Já tuhle vůni miluju.
Komu se bude chtít tvořit, tak přidávám i šablonu.







20 komentářů:

  1. Jejda to jsou rozkošní paňáčci:-))

    OdpovědětVymazat
  2. V první chvíle jsem se lekla, že jsem něco zaspala a že už se pečou perníčky - uklidnila jsem se, když jsem zjistila, že jsou ušítí :-))
    Jsou moc hezcí a je to príma nápad s tím kořením uvnitř - vůni perníku mám taky mos ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi naštěstí si nic nezaspala. Já dětem tvrdila, že už mám pro letošek "napečíno" :-), ale nějak jsem se nesetkala s pochopením.
      Ale tyto šité perníčky voní skoro jak ty upečené, docela mě to už i vánočně naladilo. Měj se hezky Anny

      Vymazat
  3. Anka...juuj tí su ale chutnučky....:) a ozaj musia krasne vonat...moc pekne :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, jsem moc ráda, že se ti líbí. Opravdu voní skoro jak ty upečené.
      Měj se hezky Anny

      Vymazat
  4. Aničko, ti jsou boží. :-)) Taky miluju vůni perníkového koření. Jak je máš velké, to musela být pěkná piplačka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, jsem moc ráda, že se ti líbí. Právě jsem ti je přeměřila a jsou
      10,5 cm velké. Piplačka to trochu byla, ale znám horší :-)
      Měj se hezky Anny

      Vymazat
  5. krasne pernicky ako na zjedenie...Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. to nejsou jedlé perníčky?!?!
    já myslela, že jsou - takové ty s cukrovoprusvitnou polevou do růžova upečené.....v puse se rozplývající.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, na jedlé perníčky také přijde řada, ale později :-))

      Vymazat
  7. nádhernééé ,ako z rúry :DDD , ja som si ich minulé vianoce urobia z tmavo hnedej tričkoviny ja šijem z manželových tričiek ,ktoré dostáva ,ako reklamné predmety od firiem , určite pridám príspevok len to pc nech už je opravenééé pa E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eriko, už se těším na ty tvoje perníčky. Určitě jsou nádherné :-). Tak ať máš PC brzy opravený abych měla co očumovat :-)). Hezký večer A.

      Vymazat
  8. Aničko, mám připraveno na těsto na ty pravé...Ale je to jedno, pravé - levé, kdo ví, jaké budou ty moje. Ta tvoje parta je překrásná! Můžu na ní oči nechat.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Mám radost, že se líbí. Ty tvoje budou určitě
      krásné a hlavně dobroučké. Já budu také brzy zadělávat na ty pravé...
      k jídlu. Tedy aspoň doufám, že budou k jídlu. Měj se hezky A.

      Vymazat
  9. Aninko, jsou moc krásní. To byla piplačka, ale voní až k nám. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško moc děkuji za pochvalu. Hezký zbytek víkendu A.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu na mém blogu a milé komentáře. Anna